Moduł: Higiena
Zadanie: Uczę się w sprzyjających warunkach pracy.
Pokój nastolatka
Niemal każdy nastolatek marzy o pokoju urządzonym zgodnie ze swoimi marzeniami i upodobaniami. Kolorowe tapety i oryginalne dekoracje, nietuzinkowe meble, komfort i wygoda. Taką okazję mieli uczniowie klas szóstych, którzy na zajęciach technicznych uczyli się zasad projektowania i dekoracji wnętrz. Po wykonaniu projektu swojego wymarzonego pokoju na jego podstawie tworzyli makiety. Należało zagospodarować pokój w taki sposób, aby wydzielone były w nim obszary przeznaczone do wykonywania określonych czynności. Obszary te to strefy: odpoczynku, nauki i zabawy. Podstawowym meblem wyposażenia strefy odpoczynku było łóżko, w strefie nauki nie mogło zabraknąć biurka , krzesła i oświetlenia, zaś w strefie zabawy należało umieścić elementy swoich zainteresowań. Uczniowie używali do tego celu przeróżnych opakowań, przedmiotów i materiałów, które przy odrobinie fantazji i pomysłowości zmieniały się w meble, sprzęt RTV i elementy dekoracyjne. Uczniowie wykazali się ogromnym zaangażowaniem i kreatywnością w wykonaniu swoich prac.
Program szkoły promującej zdrowie
Moduł: Higiena
Zadanie: Uczę się w sprzyjających warunkach pracy.
Pokój nastolatka
Niemal każdy nastolatek marzy o pokoju urządzonym zgodnie ze swoimi marzeniami i upodobaniami. Kolorowe tapety i oryginalne dekoracje, nietuzinkowe meble, komfort i wygoda. Taką okazję mieli uczniowie klas szóstych, którzy na zajęciach technicznych uczyli się zasad projektowania i dekoracji wnętrz. Po wykonaniu projektu swojego wymarzonego pokoju na jego podstawie tworzyli makiety. Należało zagospodarować pokój w taki sposób, aby wydzielone były w nim obszary przeznaczone do wykonywania określonych czynności. Obszary te to strefy: odpoczynku, nauki i zabawy. Podstawowym meblem wyposażenia strefy odpoczynku było łóżko, w strefie nauki nie mogło zabraknąć biurka , krzesła i oświetlenia, zaś w strefie zabawy należało umieścić elementy swoich zainteresowań. Uczniowie używali do tego celu przeróżnych opakowań, przedmiotów i materiałów, które przy odrobinie fantazji i pomysłowości zmieniały się w meble, sprzęt RTV i elementy dekoracyjne. Uczniowie wykazali się ogromnym zaangażowaniem i kreatywnością w wykonaniu swoich prac.
< Poprzednia | Następna > |
---|